ذهن زیبا

خدایا ! نوشتن را به شرطی می خواهم که کلماتم عطر نفسهای تو باشد .

ذهن زیبا

خدایا ! نوشتن را به شرطی می خواهم که کلماتم عطر نفسهای تو باشد .

گنگ سایه ام!


حالا از تمام بودنهای تو در ذهن من .. سا یه هایی رویاگونه مانده است که نمی دانم .. اینها خاطرات خوش با تو بودنند یا بد .. هر چه هست .. مرا به عقب می برد .. به روزهای خوش با تو بودنم .. هر چند سایه هایی بیش نیستند از آن زمان .. اما .. من به همین گنگ سایه راضیم..

.

.

.

.

 (... )    می خواهم بهتر ببینمت.

نظرات 12 + ارسال نظر
پارسی اندیشان شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:55 ق.ظ http://www.yas-m.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگتون خیلی باتجربه است.(6سال )
یه سری هم به ما بزنین.

سایت کاریابی استخدام کشور شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ http://kar22.ir

سلام موسا عزیز
سایت به روز و زیبایی دارید.
من مایل به تبادل لینک با شما هستم
در صورتی که مایل به تبادل لینک بودید :
مرا با عنوان :
.::|کاریابی+استخدام|::.
Kar22.ir
لینک کنید و بهم خبر بدید تا شما را هر چه سریعتر لینک کنم.
آمار روزانه: فعلا بالای 15 هزار بازدید
با تبادل لینک ترافیک سایت شما هم بالا خواهد رفت.
منتظر پاسخ شما می باشم.
با تشکر فراوان

ازاده شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://arghavan000.blogfa.com/

بی او چگونه ازدحام کوله بار دلتنگی ها را تاب بیاورم...

چه حی مشترکی دارم با شما

........ شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

manam raziyo shadam

بله .. تو را

نساء یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

چشمها...چشمها را باید شست...جوردیگر باید دید...

غریبه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

چقدر گنگ نوشتی . حداقل بگو خطاب به کیه لطفاْ.شاید اینجوری بتونی گمشده ت رو پیداش کنی .

سایه روشن دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ http://saayeroshan.mihanblog.com

سایه ها برای دیده شدنند ... وگرنه که بودنشان چه لزومی داشت
سایه ها تووی یک عکس می شوند شعر ... بعد می آیند تووی یک شعر می شوند عکس
تووی ذهن می شوند خاطره ... باش همیشه دوست ...

...... پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ

shaytoneh mige yechi bego besha!!!!

فراز یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ

امروز گم شدم ام شاید کسی فراد مرا در سایه خود پیدا کند کمک کن من می میرم

فراز دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ

رنگها انی نیستن که ما می بینیم پس همیشه گذشن از گناه دیگران خود نشان مردی ومردانگیست

فراز سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ

عشق راباید از دریا وموجش اموخت
از لب ساحل به غروبش اموخت
عشق را من پیداکردام
کاش او هم عاشق من بود بس؟

فریده قاسمی جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com/

ترا به عقب می برد .. به روزهای خوش با او بودنت...پس اینها خاطرات خوش با او بودنند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد