ذهن زیبا

خدایا ! نوشتن را به شرطی می خواهم که کلماتم عطر نفسهای تو باشد .

ذهن زیبا

خدایا ! نوشتن را به شرطی می خواهم که کلماتم عطر نفسهای تو باشد .

تو که باشی حالم خوب است

وقتی دلم از همه چیز و همه کس گرفته است .. وقتی حوصله ی زنگ گوشی همراهم را هم ندارم .. وقتی آسمان آبی و بارش مرواریدوار باران هم احساسم را بر نمی انگیزد .. همیشه با آن چشمهای سیاهت .. تو بوده ای .. و فهمیده ای مرا .. چه خوب می بینی تو .. چه خوب درکم میکنی .. چه خوب می نشینی توی ذهن من وقتی دلگیرم از همه چیز .. چقدر آرامم تو را که دارم ..  نمی دانم اگر روزی رویت را برگردانی از من سرنوشتم به کجا خواهد کشید .. اصلا دوست ندارم به آن روز تاریک بیاندیشم .. فقط حالا .. خرسندم به داشتنت .. به بودنت .. به حس لطیفی که در من می آفرینی وقتی می پرستمت .. خدای مهربانم! .. من دلخوش به بنده هایت که نه .. تنها دلخوشم به حضور بیکران تو توی وسعت قلبم .. تو را به همه ی خوبیهایت .. با تو بودن را .. کنارت اشک ریختن را .. درد و دل کردن را .. و همه ی اتفاقهای خوبی که تو هستی می افتد .. از من نگیر .. دلخوشم به ثانیه های اکنونم .. دلخوش ..

.. من .. برای نسا .. برای ابراهیم .. برای هومن .. برای فصل شدید دلدادگی..برای رهگذر .. برای رامین .. برای همه ی دوستان خوبم تو را آرزو میکنم ..چرا که میدانم .. تو که باشی .. حالشان خوب میشود..به خوبی حال خوب من..

 

نظرات 11 + ارسال نظر
نساء دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

این نوشته سبز بود از اون سبزهای خوشرنگ...
نمیدونم چرا؟شاید دلیلش خدایی بود که بودنش و نیاز به بودنش موج میزد در تک تک واژه ها . من دوست داشتمش ولی غمگین بودنت رو نه...همیشه شاد باشی...

ابراهیم سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ق.ظ

...

ابراهیم سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

بخشی از مکالمه دو دلداده :

این طرف با تمام احساس و نهایت کلاس

- : i love you
- : مِه هم همیطو!

اگرچه این لطیفه قدیمی شاید بی ربط بنظر برسد و با متن ادبی و احساسی شما جور درنیاید اما ... منظور را گرفتی!

بله که امگفت .. بشدت!

یه دوست جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:16 ق.ظ

سلام
خوشحالم که حالت خوبه.

سلام .. رخ بنما همیشه دوست

فریده قاسمی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://dokhtekong.blogsky.com

سلام بر شما و تک تک واژه های زیبای این پست شما.به قول نسا خانوم رنگ این پست سبز بود و دلهای مان را بهاری کرد.
چون یک ماه رمضان شاهد خلوت و درد و دل اطرافیانم با خدا بودم وبلاگم را با مطلبی با همین مضمون به روز کردم و خوشحالم که وبلاگ مان منور می شود به اسم اعظم باریتعالی ...

پرواز شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ق.ظ http://parvazshz.blogfa.com

سلام جالب بود موفق باشی سر بزن خوشحال میشم

آجز پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.ajez.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوب و تکمیلی داری
اگه وقت کردی به ما هم یه سری بزن

ایران جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ

خدا مرگت بده با این مطلب نوشتنت ضد حال

بانوی خلیج جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ http://dkh.blogsky.com

سلام دوست قدیمی
خوبی ؟
دلم یاد قدیما کرد گفتم یه سر بهت بزنم !
در چه حالی ؟
باش ... با سهم خوبت از دنیا ...
چه آرزویی به از این

بنیامین دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://dreammind.blogsky.com

سلام جالب بود

نشمیل پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

پس من کو....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد